Ytterligare en natt!

Skrivet den 2010-08-05 Klockan 10:24:50 / Allmänt / 0 Kommentarer

Asså herrejävlar!
Fan vad jag är trött!
Det har gått ytterligare en dag och jag har inte fått sova någonting nästan.Jag vaknade imorgse runt halv 6 och kunde som de alla andra dagarna inte somna om. Sen när klockan är runt 09.00 så tvingar mamma upp mig för att det är sol ute, OCH för att jag skulle hjälpa henne med att ta upp en rese sida för att visa min syster vart vi planerar att åka utomlands.
Och jag som planerade att få sova länge idag för att vila ut mig innan ikväll, då jag drar in till Nyköping för att kolla på Emilia och hennes band spela 20.45 på stora scenen på stora torget idag. Men det gick ju rakt åt skogen.

Så nu när jag redan är uppe så får jag väl pallra mig ut i solen som mamma vill fast allt jag egentligen vill at bara att sooooooova!

Bilderna från igår kommer upp nu :)
Enjoy!







Bara för att Emilia är S N Y G G !


Emilia försökte hjula, det gick inte så jättebra ;)






Kolla in hennes små inavlade armar, så söta :)



Nej nu blir det inga fler bilder, ni har säkert inte ens kollat igenom alla för de flesta har väl redan sett dom någon annanstans. :)
Iallafall, nu ska jag ut i solen på baksidan och sola.
Gör det ni med! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback