USCH & BLÄ!

Skrivet den 2010-08-02 Klockan 13:50:02 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag tycker då INTE ALLS om detta väder fan!
Så himla irriterande!
Jag vaknade runt typ halv 7 imorse av att mamma skulle gå till jobbet, och sen helt plötsligt så hörde jag bara att regnet ÖSTE ner utanför!
Att det verkligen slog emot fönstret och ner på marken, och jag som verkligen försökte somna om för jag var/är fortfarande dötrött emn tror ni det gick eller?
NEJ!

Så jag vände mig om, la mig hårt mot ena kudden, tog min andra kudde, la den på andra örat och tryckte riktigt hårt med armen mot örat för att dämpa ljudet av regnet. Men tror ni inte det hördes igenom iallafall, så man kunde ju verkligen inte alls somna om vilket gjorde mig VÄLDIGT irriterad.
Men jag gick inte upp ur sängen förrän vid typ kvart i 1 eller något.
Jag orkade bara inte gå upp.
Men här är jag, med utan något att göra.
Så det blir väl förmodligen att bara ligga i sängen, kolla på någon film och bara ta det lugnt. :)

Förresten så är Marcus och Pontus på Liseberg just nu, hoppas bara dom har bättre väder än oss! (Y)



En grej till!
Jag ska inte äta en godisbit/chipsbit/ostbåge eller något liknande snacks MINST fram till jul!
Jag har hållt det innan, så jag borde hålla det nu.
Och så snart ska träningen komma igång och skolan börjar, man får in alla rutiner igen.
Ska faktiskt bli riktigt skönt. :)

Men nu ska jag gå och ta något till frukost ( nej jag har inte ätit frukost än och klockan är snart 13.50 )

puss!






jag vill hoppa i lövhögar nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback