tisdag

Skrivet den 2010-08-10 Klockan 14:02:51 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag är något så fruktansvärt uttråkad så det finns inte!
Det finns verkligen absolut ingenting att göra, jag försökte baka förut men jag verkar ha tappat mina baknings skills ;/ det gick fan inte alls!
Riktigt irriterande var det!Och jag försökte ändå TVÅ gånger på olika sätt, och det har ändå varit dom sätten jag gjort på innan, så jag undrar bara vad det kan vara för fel på mig :)
haha!

För övrigt så ska jag ta och äta lite mat nu, sen hoppa in i duschen och fixa mig lite, :)
Sen vid kvart i 4 ska jag väl ta och dra mig till mormor och morfar för att umgås med dom och min syster. Vi får se vad vi hittar på, vi brukar ändå hitta på något så det löser väl sig :)

Förresten, uhbjbgrkbgbflsbdolfnnöagnknosfjgnwrohngjkrhngoinorhgdknfgnkö! ungefär så sur är jag på vissa killar.
Killar kan verkligen vara riktiga idioter ibland ( inte alla, självklart inte! ) och jag sätter inte in killar i grupper heller, jag ger alla en chans, så ni som inte känner mig inte tror jag hatar alla killar!
Men åh.
Jag ar stött på såååå många killar som bara är ute efter ett sexobjekt, och jag är inte sån, och sen blir dom sura när man berättar att det inte är den man är.
Jag tycker bara det är så dålig stil.

Förlåt, jag var bara tvungen att få det ur mig!


Nej, nu måste jag käka något och sen hoppa in i duschen, får se om jag skriver innan jag går. :)

puss!


barndomen var helt klart bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback