Tisdag

Skrivet den 2010-08-31 Klockan 07:23:42 / Allmänt / 1 Kommentarer

Idag kör vi på idrotten i skolan, kommer gå himla bra känner jag!
Nej men det kommer gå bra ska ni se, ska ju fan få se Jenni idrotten, hahaa, kommer göra min dag :D

För övrigt så är det fan redan vinter ute! :o
Det är typ 10 jävla grader kallt ute!
OMG säger jag bara, asså det är fan inte okej! :o
Och jag som fyser så himla lätt, nej alltså bara nej. Helvete!

Men ja, man får stå ut med det iallafall, vilken satans jävla otur det är man ja, man måste ju komma till skolan på något sätt så det är bara att klä på sig massor med kläder.
Jag tror fan jag ska gå och köpa en sån där overall och ha till skolan under vinter!
Praktisk och bra!

Nej nu ska jag gå och fixa mig och springa ner till bussen.

puss!


kan det inte bli sommar igen? :o

Kommentarer
Postat av: Hanna

gillar texten på din header ^^

2010-08-31 @ 19:40:35
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback