tisdag

Skrivet den 2010-08-24 Klockan 18:20:42 / Allmänt / 0 Kommentarer

Stadsvandringen som jag för övrigt trodde skulle vara hemskt visade sig att bli riktigt lyckad. :)
Fick ett papper med en hel massa uppgifter vi skulle göra och samla poäng och i slutet av dagen skulle vi se vilken grupp som vann. Vi kom på delad 3:de plats med 36 poäng.
Haha, vi skulle ta två gruppfoton, en vid gumshallen och en vid en staty i teaterparken, så jävla snyggt det blev. ;)
Som tur hade jag en otroligt bra grupp och är glad att det blev så :)
Lärde känna massa nya folk vilket inte är helt fel och allt känns jättebra :)

Imorgon blir det inspelning och det är väl inte precis det högsta på min lista som jag verkligen vill göra men måste man så måste man, hoppas bara det blir kul! :)

Men nu ska jag hoppa in i duschen, skriver senare ikväll! :D

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback