tisdag

Skrivet den 2010-08-24 Klockan 07:25:27 / Allmänt / 1 Kommentarer

det är tisdag idag, vilket innebär andra skoldagen för mig, och första skoldagen för nästan alla andra.
Haha, det är verkligen kul att höra alla vara så trötta så dom skulle kunna dö när som helst.
Jag kan inte hjälpa att skratta lite, men det är bara gulligt :)

Jag har faktiskt ingenting att göra just nu, gick upp, slängde bara upp håret i en toft och snart ska jag bara slänga på lite smink också och sen är jag klar, ochn jag ska inte ta en buss förrän om nästan precis 1 timme. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess, men det fixar sig. :)

Idag är det stadsvandring som jag redan sagt, FAN VAD KUL!.......
Jag får bara hoppas att det absolut inte alls kommer regna som det tydligen skulle, annars kommer jag bara bläää! Har man dock rätt sälllskap gör det inte så jättemycket, men det är nog roligare för alla om det inte regnar utan om solen sticker fram lite. :)

Har jag något annat att säga?..
tror inte det så jag drar nu och sminkar mig lite, och sen får jag se vilken buss jag tar idag.
Om det blir gripen/tessin eller om det blir den vanliga. :)

puss!


facelook ( utan smink )


dresscode

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Snygga kläder du hade idag^^

Hoppas dagen går bra :P

2010-08-24 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback