svar på kommentar

Skrivet den 2010-08-14 Klockan 00:52:16 / Allmänt / 0 Kommentarer

Fick en kommentar av en tjej som hette Ulrika som frågade vilken skola jag ska gå på och vilken linje.

Jag ska gå på Ljud & bildskolan här i Nyköping och ska gå Media linjen :)


det vart ett väldigt kort inlägg.
Men jag känner att det inte finns mycket mer att skriva.

Men nu när skolan kom på tal så kan jag säga att jag faktiskt ser fram emot det.
Jag vet dock att jag sagt det några gånger innan men det är sanningen.
Jag hoppas att man får fota rätt mycket, få gå ut i Nyköping och fota.
Jag har ju dock mina tankar på vad jag kommer få ut av den här linjen men det återstår att se hur det blir.
Men jag tror jag kommer trivas väldigt bra faktiskt. :)

Nu tror jag att jag ska stänga av datan och lägga mig och glo på TV, eller så lägger jag mig och lyssnar på min absolut bästa musik tills jag somnar.
Ja det låter väldigt frestande, så tjing! Ni sticker jag till sängen! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback