Snart kör vi!

Skrivet den 2010-08-18 Klockan 13:20:26 / Allmänt / 2 Kommentarer

Idag är solen framme och då passar lilla jag på att springa ut och sola som tusan! :)
Hoppas bara det håller i sig hela dagen och inte lägger av och blir massa äckliga moln efter typ en timma, men himlen ser rätt klar ut från moln så jag hoppas vi får slippa se dessa vita bubbliga saker i skyn idag. :)

Jag pratade med mamma om skorna jag la in i något inlägg tidigare och eftersom dom finns i Norrköping och vi ska dit imorgon eftersom jag och ellinor ska på rix fm festival, vilket kommer bli riktigt härligt för den delen. Men iallafall, jag får hoppas till gud att dom finns kvar och att dom finns i min storlek, för det finns ju typ inget värre än när man VERKLIGEN vill ha något och så hittar man det och blir asglad och sen så finns det inte i din storlek. det är något så fruktansvärt irriterande så det finns inte. Men vi får hålla en tumme för det! :)

Ikväll så laddar jag kameran fullt ut, tar bort alla bilder som finns på dom ( dvs lägga in dom på datan ) och sen imorgon är den redo för ett nytt äventyr. Då blir det att åka kan jag säga!
Imorgon kväll eller på fredag kommer ni få se fula/flumm/roliga/söta ja allt vad ni kan tänka er för bilder på mig och ellinor. Och självklart på artisterna som ska uppträda. :)

Men nej, nu sk ajag kila ut till min älskade solstol och njuta av det varma vädret.
Jag kikade lite på termometern förut och det är 31,4 på baksidan, så underbart skönt ellerhur? :)

Nu springer jag iväg,

puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv; Tack detsamma! :)

2010-08-18 @ 14:17:01
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/
Postat av: emma

sv; haha jasså? :) tack så mycket! jag älskar den :) slår vad om att den är skitsnygg på dig med, haha ;D



jag håller lillfingret istället på att skorna finns, tummar är INTE att lita på, haha xd (a)

hoppas ni får det härligt imorgon! ;D (eller kanske idag då, klockan är ju rätt mycket...haha xd) <3

2010-08-19 @ 00:42:40
URL: http://empuuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback