snacka flyt!

Skrivet den 2010-08-25 Klockan 21:03:21 / Allmänt / 0 Kommentarer

Skolan har varit helt okej idag, spelade in en liten filmsnutt och min grupp gjorde en egen tolkning av en ica-reklam men det fick bli en hemköp reklam iallafall. Hade riktigt kul under dagen så det var ju bra! :)
Imorgon ska vi dra ut till Stendörren och grilla/leka och lära känna varandra mer.

Slutade runt 1 idag och åkte hem ganska snabbt efter det, sen fick jag dra in till Nyköping igen för att Ellinor behövde mig med på stan när hon skulle köpa något till skolan, block och lite sånt skit. :)
Jag fick dock själv hem ett par AS SNYGGA jeansleggings, en sten till mor min som det står '' min ängel '' på, ny foundation och ett par nya skor medans jag väntar på mina converse att komma :)

Förresten så kommer ni som bor här i Nyköping och Oxelösund, eller ja, ni som är i Nyköping, ni kommer se mig på Jamjam hädan efter på eftermiddagarna efter skolan, blev erbjuden jobb och ska börja jobba inom en väldigt snar framtid. :)

Nu ska jag glo på TV ovh tagga till utflyckt imorgon till Stendörren! :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback