snabbt!

Skrivet den 2010-08-23 Klockan 06:24:43 / Allmänt / 0 Kommentarer

det får bli ett litet snabbt inlägg eftersom jag har sjuuuuuuukt mycket att göra nu innna Sofia och hennes mamma kommer och häntar mig 09.20.
Är fortfarande osäker på om jag kommer hinna eller inte, men jag får se till att ha de saker som går fortfast att göra till slut om det skulle vara så att jag inte skulle hinna tidigare. det låter väl som ne bra idé eller vad tycker ni? :)

Jag har varit uppe i lite mer än 1 timme och klockan är ändå bara 06.25, gick upp och hoppade in i duschen 05.15, slå det ni ;)

nej nu måste jag kila, får se om jag hinner skriva något mer inlägg innan jag åker iväg, annars så tycker jag ni ska önska mig lycka till idag och jag säger detsamma till er alla!
Hoppas ni får en bra första dag i skolan, även om inte allt för många inte är så glada över att komma tillbaka! :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback