snabbt inlägg

Skrivet den 2010-08-11 Klockan 12:35:58 / Allmänt / 0 Kommentarer

det får ta och bli ett litet snabbt inlägg för jag måste gå och käka frukost och hinna städa lite och fixa massa andra saker innan mamma kommer hem. Som för övrigt inte är någon favorit just nu kan jag säga er!
Men äsch, det går väl över :)
Idag ska jag nog inte göra något alls vad jag vet, blir väl att sitta hemma som vanligt och typ ha tråkigt.
Eller så får jag se om jag går ut och fotar, men som sagt, det ser vi hur det blir senare. :)


Gårdagen spenderades hemma till en början, och sen vid 4 så kom mamma hem och hämtade mig så åkte vi till mormor och morfar och hade det rätt trevligt. Stannade där till typ kvart över åtta, sen drog jag och mamma ner till ICA för att handla lite grejer eftersom jag försökte baka igår, två gånger men det vart helt fel båda gångerna så jag fick slänga två hela degar i onödan. Så 10 dl mjöl gick till spillo, 400 gr smör, 4 dl socker och lite annat. :)
Sen när jag kom hem så fixade jag bara lite grejer och sen gick jag över till Marcus, hade det väldigt trevligt :)
satt och kollade på 16 blocks tror jag den hette men jag fattade typ ingenting för vi satt och pratade undr hela filmen så det blev lite osammanhängande. :)

Men nu måste jag kila och käka något, är faktiskt döhungrig och så måste ju det andra fixas också.
Får se om när jag blir klar, om jag nu blir det innan mamma kommer hem. :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback