Sitter just nu på bussen in till nyköping ...

Skrivet den 2010-08-27 Klockan 13:11:44 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter just nu på bussen in till nyköping för andra gången idag, åkte ju till skolan imorse och nu ska jag in dit igen bara för att jag ska leka med josse. Men det ska nog bli roligt, och lite bussresa måste man ju stå ut med :) skolan idag var riktigt himla chill! Hade sovmorgon till halv tio men inte för mig, jag åkte med gripen/tessin bussen med ellinor som gick 07.50, hälsade på fokus min gamla skola lite på morgonen och gud vad alla ser annorlunda ut! Sen gick jag till skolan vid kvart i 9 och väntade där tills vi började. :) sen när vi gick upp till vårat tillfälliga klassrum så fick vi bara någon " skolpolicy " grej och gick igenom det och sen fick vi lunch om vi ville eller gå hem direkt. :) jag och jenni gick på stan en liten stund. Jag hämtade min lön från igår och hon köpte hårfärg. Sen åkte jag hem och här är jag, på en nyköpingsbuss igen. Men det är ändå rätt mysigt att åka buss! Fast nu ska jag inte skriva mer eftersom min mobil inte tillåter mig det. ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback