Sitter här i josses soffa och lyssnar på...

Skrivet den 2010-08-28 Klockan 17:03:53 / Allmänt / 1 Kommentarer

Sitter här i josses soffa och lyssnar på musik och vi är så himla kärleksfulla mot varandra kan jag tala om för er! :) om ni bara visste vad vi sa till varandra så hade ni undrat om vi verkligen är vänner ;) men vi har absolut haft trevligt idag. Har spelat wii på förmiddagen och bara haft det allmänt mysigt. :) snart ska jag dra hem för mamma kommer och hämtar mig strax men det är inte länge till jag och josse kommer träffas igen! :) puss


Kommentarer
Postat av: susanne

svar: tack min underbara vän, du anar inte hur mycket det betyder. finns alltid för dig också, det vet du.

dina ord är verkligen så fina, verkligen tack för att du bryr dig, jag älskar dig <3

2010-08-29 @ 14:26:59
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback