sex education

Skrivet den 2010-08-23 Klockan 23:03:17 / Allmänt / 1 Kommentarer

Sitter och kollar på sex education och det är så otroligt vad dom har rätt i det dom säger!
Det dom säger är så rätt och ja, helt sjukt hur rätt det är.
Men otroligt lärorikt kan jag då säga! :)

Imorgon är det skola igen, och då blir det Stadsvandring med klassen, jippie! :D nej :)
Och det som ska regna imorgon också och vi ska typ vandra i stan i mer än 3 timmar! :o
Hur roligt ska det bli? :o
äsch, jag får hålla mig med Jenni och Sophie :)

För övrigt ska jag gå och lägga mig tidigt idag för jag är DÖTRÖTT eftersom jag gick upp kvart över 5 imorse, men jag ska nog kolla klart på NCIS och sen sova, vi får helt enkelt se hur det blir :)

puss!



Kommentarer
Postat av: jennikemppainen

hahaha. vi är fan kungarna i klassen! ;D <3

2010-08-26 @ 15:55:38
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback