Senare idag gäller det

Skrivet den 2010-08-19 Klockan 01:51:31 / Allmänt / 0 Kommentarer

Om några timmar så drar jag och Ellinor iväg till Norrköping med mor min för att gå på Rix fm festival, men innan det ska vi gå på stan som jag har för mig att jag redan har sagt en och en annan gång, jag längtar faktiskt.
det kommer absolut bli kul, så nu innan jag går coh lägger mig så lägger jag kamera batteriet i laddaren så det är klart tills imorgon. :D

Imorgon ska jag ändå upp rätt tidigt, ska duscha och tvätta håret och sen ska jag fixa ordning det innan jag och mamma drar in till Nyköping själva och sen vid 1 så kommer Ellinor in och vi möter upp henne och efter mamma är klar hos tandläkaren så beger vi oss norr ut, eller ligger norrköping söder? :o
Eller ligger inte det typ inåt i landet härifrån den lilla råtthålan Oxelösund? :o
Fan vad min geografi suger riktigt när man inte gått i skolan på några veckor. :p
Ska bli kul och se hur mycket man kommer komma ihåg nu när skolan börjar om allting, det lär väl stå rätt still i huvudet till en början. Men sen när man väl kommit in i det så blir det enklare och då kommer nog alla våra '' kom ihåg '' hjärnceller snappa upp det och minnet bli alldeles mycket bättre. :)
Man kan ju iallafall hoppas :)

Nej nu ska jag hoppa i säng om jag ska få någon sömn överhuvudtaget inatt, så godnatt era små toalett troll!

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback