onsdag

Skrivet den 2010-08-25 Klockan 07:23:07 / Allmänt / 0 Kommentarer

Halva skolveckan har redan gått och det känns inte som det, det känns som om vi bara varit där typ 1 dag men samtidigt som en evighet, Vilken tur att man trivs i klassen då! :)
Idag ska det bli filinspelning som sagt, jag hoppas på att det kommer bli roligare än vad jag hoppas på för igår vart ju som sagt lyckad fast jag inte trodde det. Får hoppas på att det är likadat idag. :)

Apropå igår! Ena min lärare vi hade igår fick ett getingstick på tungan när vi åt glass och fick åka till sjukhuset. Som tur kom hon tillbaka några timmar senare och kunde prata normalt som tur! :)

Nu ska jag gå och fixa mig lite, sminka mig och son gör något åt mitt skatbo till hår.
Skriver efter skolan.
puss!


det får inte bli någon facelook än eftersom jag inte hunnit sminka mig och idag ser jag helt bajs ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback