OMG, jag varnar känsliga läsare!

Skrivet den 2010-08-20 Klockan 20:50:02 / Allmänt / 0 Kommentarer

Okej, nu kommer en helt del flum bilder på mig och ellinor och jag varnar alla känsliga läsare att inte titta på dessa bilder isf. Men ni som gör det, ni lär få en hel del gott skratt :)
ENJOY MY FRIENDS!

Man måste ju dock bjuda på sig själv ibland och ge folk ett riktigt gott skratt!







HAHA vad söt Ellinor är! :D

HAHAHAHAHA! Favorit bild fan!


SÖT!

Drogad fan!.......


hej jag är bajs...

söt.....





......

HAHAHAHA! Så jävla söt hon är! :)

Nej nu får det räcka med bilder, har redan skämt ut mig tillräckligt så nu blir det absolut inget mer!
Haha, hoppas ni fick några skratt, illafall ett leende på läpparna. :)

Nu ska jag återgå till att inte skämma ut mig själv, juste, det är ju redan sabbat! ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback