Nu är det dags hörrni!

Skrivet den 2010-08-20 Klockan 19:51:49 / Allmänt / 1 Kommentarer

Nu kommer en bilbomd från Rim fm festival Norrköping 2010. :)
Kom dock ihåg att det inte givk att få så skarpa bilder med tanke på att folk puttades framifrån och bakifrån under hela kvällen, men jag hoppas ni överlever :)


Innan vi åkte och hämtade Ellinor

And then we hit the road!

bäst DJ:en, världens coolaste kille! :)

visst är vi söta? ;)

Titti och Benji :)

Ramsells eller vad de hette :)

Rebound :)

Timoteij

Linda och Velvet :)

Apollo drive :)

Love generation :)

Broken door :)

Erik grönwall :)

Och sist men inte minst, Eric saade. ( kunde inte få någon bra och skrp bil på honom eftersom alla små fjortisar hoppade och puttade på bakom så man kunde inte stå still )


Jag tänkte lägga upp bilder på mig och Ellinor när vi var påväg hem och lite så i detta inlägg också men jag tänkte att det kanske blir för mycket bilder för er i ett enda inlägg. Så jag tar dessa bilder på henne och mig och lägger upp i nästa inlägg som kommer strax. :)

Dagen/kvällen i Nörrköping var underbar, ett bra slut på sommarlovet är det jag kan säga! :)

puss!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

det var så grymt kul ju :D

2010-08-20 @ 19:55:38
URL: http://norellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback