Måndag

Skrivet den 2010-08-30 Klockan 07:08:00 / Allmänt / 1 Kommentarer

Måndag, och det är ny vecka.
Ny skolvecka, ny jobbvecka och för er som inte gör något av det, så är det bara en helt vanlig ny vecka.
Idag blir det skön skoldag.
Klasstid hela dagen och jag känner på mig att dagen kommer bli väldigt lyckad pågrund av två vissa personer! :D
Jenni har massa mumsigt godis att berätta för mig idag och jag kan inte längta mer! :D
Det är faktiskt så att man verkligen längtar till att gå till skolan. :)
Sofia var sjuk i fredags tror jag och hon var asledsen för att hon inte fick gå till skolan, och ändå går hon inte i världens bästa klass! :o
Skolan, eleverna, lärarna, ja allt är bäst! :)

Jag kan bara inte fatta att om tre år så är allting slut.
Då kommer vi inte att vara våran störda mongomedia klass,
nej det är så ledsamt att prata om det, så nu gör vi inte det! :)
Vi får alla ta varje tillfälle i akt och njuta sålänge det varar.
Jag vill inte sluta.

Men nej, inga ledsna miner nu!
Nu ska jag gå och fixa mig lite, sminka mig och sen ska jag fixa håret.
Sen går jag ner till bussen där jag möter upp Sofia och så bär det av till skolan. :)

puss!


dagens Nathalie

Kommentarer
Postat av: jennikemppainen

våran klass är king som fan!

2010-08-30 @ 18:01:17
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback