klar!

Skrivet den 2010-08-23 Klockan 09:04:02 / Allmänt / 2 Kommentarer

Klockan är 09.00 och jag hann klart. Men det beror ju på att jag bara plattade håret istället för att locka det som var tänkt från första början. :)

Nu börjar skolan om 1 timme och nu kommer de riktiga fjärilarna i magen, känner bara hur otroligt nervös jag är, undrar hur det kommer vara i bilen dit, seriöst. jag kommer typ avlida. Så himla nervöst!
Men ja, jag får göra allt jag kan för att det ska bli så bra som möjligt idag! :)

Och som jag redan sagt en gång, min kära mor fyller år idag så släng in ett grattis, ni kan faktiskt ta 1 minut av ert liv ovh göra det tycker jag.
Hon blir ju trots allt hela 50 år! :)
Hon är äldre än de flersta föräldrar men jag älskar henne lika mycket för det, även om hon går mig på nerverna vääääldigt ofta! :)
Älskar dig mami, hoppas du får en toppen dag! <3

nu ska jag kila och kolla om det är något jag har glömt och sen vänta på att Sofia och hennes mamma kommer och hämtar mig om ca. 15 minuter :)

puss!


facelook för dagen!


dresscode :)


Kommentarer
Postat av: valeria

grattis till henne! :D

2010-08-23 @ 16:58:14
URL: http://vaalerias.blogg.se/
Postat av: jenny

fint

2010-08-30 @ 15:55:46
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback