JENNI ÄR ETT RETARDMONGO!

Skrivet den 2010-08-30 Klockan 22:22:50 / Allmänt / 1 Kommentarer

Rubriken säger allting inför dagen, och fan vad jag älskar skolan.
Som jag sagt innan, alltså man verkligen längtar till skolan ska börja igen!
Jenni och jag är något så sjut normala, vi är nog alldeles för normala för denna planet kan jag tänka mig....
HAHAH, jag och Jenni äger fan hela skolan, vi äger fan t.o.m hela sunlight! :D
Idag när vi skulle kissa, så gick vi in på toan och gick in i '' båsen '' eller vad man ska säga och så började Jenni sjunga på '' Jag vill ha en egen måne '' och så slutade hon efter ett tag och då fortsatte jag på texten när vi var där inne med en toaletts mellanrum mellan oss.
HAHA, och imorgon blir det '' When I grow up '' med The pussycat dolls och så får vi se vad det blir under hela veckan. :)
Men det får bli en hemlighet tills dess :)

Ett annat grejs som faktiskt får bli '' Dagens garv '' är fan på hemvägen på bussen.
Jag hörde under bussresans gång att det kronglade lite, och sen efter vi hade kommit förbi SAAB så hörde jag att bussen lät massor underifrån och massor.
Sen när vi har svängt in vid Oxelösund så börjar det pipa och tjuta i bussen, jag tar av mig mina hörlurar och så börjar bussen gå sjuuuukt sakta, och sen så kör Chauffören in till sidan och bara stannar. Står där ett tag utan att säga något, och så efter ett tag när han har ringt efter en ny buss som kommer och hämtar upp oss så vänder han sig om och säger att vi inte kommer någonstans och att det kommer ta typ 30 minuter att en annan buss kommer.
Jag orkade inte vänta för det var inte så himla långt hem så jag gick ur bussen som många andra och började gå hem, tog dock den längst vägen hem vilket jag inte fattar något av nu varför jag gjorde för jag känner av nu i mina fötter och min rygg att det INTE var den bästa idén. Men är man ett mongoretard så är man :d

Men det gick bra iallafall och hem kom jag som tur! :)
Nu har jag suttit i över 1 timme och försökt skriva klart detta inlägg så nu ska jag faktiskt avsluta det! :)

För övrigt har jag en ny blogg, på devote!
http://abece.devote.se/
Där kommer jag att lägga upp mina bilder jag har fotat, så ni kan ju hålla utkik om ni har lust. :)
Kommer förmodligen att lägga upp några bilder här med, men här blir det mer mitt liv som jag kommer skriva om. Känner ni att det är kul att följa min blogg så kan ni ju kika in båda två tycker jag, och jag lovar att uppdatera ofta! :)

Nej nu sk ajag faktiskt gå och fixa mig inför sängen! :)

puss!



Bara för att marcus kommer hata mig nu..... :)

Kommentarer
Postat av: jennikemppainen

hahahahahaha, vi är bäääääääääääääääääst :D<3

2010-08-30 @ 23:06:06
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback