Jag stängde precis av datan, kände att d...

Skrivet den 2010-08-15 Klockan 02:16:39 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag stängde precis av datan, kände att det behövdes så det får bli ett livet mobilinlägg. Dagen har varit bra, solen var grymt skön, blivit lite mer brun som jag hoppades på så jag är nöjd. Annars har jag inte gjort så speciellt mycket. Bara varit henna och tagit det lugnt. Det är väl det jag lär göra den sista veckan innan skolan börja. För ja precis, snart är det bara precis en vecka kvar tills skolan börjar hörrni! Vissa längtar och vissa inte, men sånt är livet. :) dagen har samtidigt varit lugn men på samma gång väldigt omtumlande, vilket gjort mig lite förvirrad, men det är så tonårslivet är. Man ska inte veta allting, för det kommer man aldrig göra. :) men nu ska jag faktiskt hoppa i säng, och som vanligt så hänger ipoden med världens bästa musik med också! :) godnatt folket, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback