Jag ser ut som ett tandtrollskogsmosterbeb...

Skrivet den 2010-08-18 Klockan 01:41:52 / Allmänt / 1 Kommentarer

Jag ser ut som ett tandtrollskogsmosterbebis när jag borstar mina tänder. Kladd runt munnen och ja allt ni vet hur bebisar ska kladda överallt. Men har man tandställning måste man vara noga och borsta överallt, ellerhur? :) det ska man ju dock göra även om man inte har tandställning men man får vara extra noga när man har en. Jag tänkte bara säga det nu medans jag kommer ihåg det. :) puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

Sv; Ne jag vet faktiskt ingen tyvärr. Ingen jag känner heller som ska gå där bara på andra linjer så ^^

2010-08-18 @ 10:29:39
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback