Jag ser dig överallt, jag ser dig när ja...

Skrivet den 2010-08-19 Klockan 02:16:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag ser dig överallt, jag ser dig när jag sover, jag ser dig när jag är vaken. Jag vill inte se dig mer men samtidigt vill jag spendera all min tid med dig, du är där när jag inte vill, du är där när jag öppnar mina ögon på morgonen och följer med mig vart jag än går, du är där när mina ögonlock stängs på natten för att få en god nattsömn, men en god nattsömn är det sista jag får. Jag ser mig i spegeln och kan se hur trasig jag är, jag ser in i mina ögon och inser att inget kan rädda mig. Vad vill du mig, kan du inte bara lämna mig ifred? Jag hatar dig fast jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback