JAG BARA SKA!

Skrivet den 2010-08-03 Klockan 19:24:05 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag bara SKA köpa MINST ett par converse! Så är det bara!
vare sig mamma vill eller inte.
Men mist ett par ska hem till mig, i detta hus.
Och där med basta! :)

För övrigt så tror jag att jag håller på att bli sjuk, men det får jag inte bli!
Imorgon ska jag vara med Emilia som jag inte har träffat på hur längesen som helst så det kommer bli grymt! :D
Sen börjar ju Nyköpings festdagar också, blir väl att kolla förbi en snabbis och se vad som kommer finnas. Annars är det inget som peppar mig direkt :)
Förutom att New foundation kommer spela på stora torget på torsdag kväll. :) (Y)

Och snart kommer Typ en festival igång igen, och det är mna ändå rätt peppad att gå på. Så det blir att boka in hela sista helgen innan skolan börjar. Vilket inte ligger så långt bort nu. Det är ju faktiskt bara 20 dagar kvar tills skolan börjar. På ett sätt är det rätt tråkigt för jag vill att sommaren ska fortsätta fast man kan ju inte kalla detta för sommar direkt. Men ändå längtar jag tills skolan börjar, få träffa nya folk och vissa som man reda känner, att få börja göra något man tycker om. :)

Nej nu ska jag faktiskt gå och ta en lång härlig dusch för jag känner att jag behöver det för att koppla av. :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback