innan det blir godnatt för ikväll!

Skrivet den 2010-08-18 Klockan 01:30:41 / Allmänt / 0 Kommentarer

Innan jag säger godnatt så tänkte jag bara visa ett par kilklackar jag har hittat som jag verkligen ÄLSKAR och som jag bara verkligen vill ha vilket jag ska försöka få mamma att gå med på att få hem till min garberob.
Jag har också blivit förälskad i kilklackar nämligen. Det är så snyggt, emn såna skor jag vill ha, finns ingenstans, jag är väl sent ute som alltid.
Men som tur hittade jag dessa puddingar som förhoppningsvis snart är mina! :D


Man bara dreglar ju fan!
Riktigt snygga må jag säga. :)


Men nu ska jag dra mig mot badrummet först och borsta tänderna, och sen blir det att hoppa i säng för min rygg lägger snart av.
Ni som inte vet så har jag svåra ryggproblem så min rygg klarar inte av för mycket.

Nej, nu kallar både tandborsten och sängen.
GODNATT!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback