imorgon så kör vi!

Skrivet den 2010-08-22 Klockan 20:43:59 / Allmänt / 0 Kommentarer

Imorgon kör vi, imorgon börjar skolan och jag är beredd att dra mig upp på morgonen FAKTISKT!
Ska faktiskt bli kul att få träffa sin nya klass, se hur schemat kommer bli ( även om man kanske inte kommer älska det ) men ja, allt sånt, ni förstår. :)


För övrigt så var Typ en festival ASGRYMT igår! Och det tackar vi Emilia för! Världens bästa Emilia och hon är MIN ABSOLUT EGNA BUSK-KISSARE! :D
Det är inte alla som har, så skit ner er ;D
Nejdå, men världens bästa är hon :)

Ikväll måste jag dock fixa massor till imorgon, hinna hitta kläder jag ska ha på mig, fixa massa annat, och ändå så ska jag upp typ 06.00 imorgon fast jag inte börjar förrän 10.00, fast Sofia kommer och hämtar upp mig vid 09.20 för då har vi iallafall lite tid på oss att hitta rätt ingång till skolan! För det kan ju vara ett plus i kanten, eller vad säger ni?
Men det ska nog gå att hitta dit efter ett tag, ni får iallafall önska mig lycka till! :)

JUSTE! mami fyller år imorgon, samma dag börjar skolan, samma dag hon ska jobba dagen typ, asså STACKARE!
Men jag tycker iallafall kan säga grattis till henne! :D
Grattis Mami, i love you! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback