hoppas hoppas hoppas!

Skrivet den 2010-08-13 Klockan 21:32:05 / Allmänt / 0 Kommentarer

Dagen har varit riktigt bra för att vara fredag den 13:de. Ingenting dåligt har hänt, faktiskt bättre än de flesta andra dagar. Kanske börjar fredag den 13:de bli min lilla turdag, vem vet :)

Syrran och Jonny kom hit idag för att fira mamma och pappas bröllopsdag som dom hade den 11, dom har nu varit gifta i 20 år, det är rätt länge. Och mormor och morfar har varit gifta i 50 år, tänk er själva, 50 år. Det är INSAAAANE hur långe det är :o
Men att kärlek kan vara så riktig, det är otroligt.
Att se mormor och mofar ger mig hopp, dom gör mig något så fruktansvärt glada, och dom ser inte ut att älska varandra mindre än den dagen dom gifte sig. ( även om jag dock inte fanns då, var inte ens påkommen men iallafall ) hur dom ser på varandra, dom ser fortfarande nykära ut, och deras små '' argumentationer '' är bara så söta. Dom kan verkligen inte vara arga på varandra länge, plus att dom nästan alltid är glada.
det är verkligen såna som mina morföräldrar man vill vara som när man blir gammal.
Dom är världens bästa! :) ♥

Annars idag så har jag spenderat timmarna ute i solen på baksidan.
Spelade lite fotboll med Jonny, kastade pil ( ägde ut alla med typ minst 20 poäng mer ) kastade gris med mamma, syrran och Jonny, gjorde illa foten, men vafan, det hör till :)
Så dagen vart riktigt lyckad faktiskt :)
Mamma kom hem från stan med resebroshyrer och när jag hittade dom har jag ängnat kvällen åt att kolla i dom.
Jag har ett nytt favorit ställe jag vill åka till och det lutar åt det hållet vilket är Egypten.
det är rätt billigt att resa, all inclusive, fina hotell, stan nära, havet nära och pooler vid hotellet.
Jag är iallafall helt och hållet såld på det. Och om det inte blir så att vi åker dit nästa sommar så har jag sagt till mig själv att jag ska åka dit så fort jag fått tillräckligt med pengar när jag fyllt 18.
För jag ska helt enkelt dit innan jag fyller 20. det har blivit mitt nya löfte! :)

Iallafall så nämde jag för mamma att jag skulle vilja tatuera mig utanland isf, och först sa hon '' aldrig i livet, lägg av '' men sen när jag sa att jag skulle vilja ha familjens initialer så verkade hon inte bli så misstänksam längre. så jag hoppas till gud att hon går med på det! :)

Nej, nu sk ajag fortsätta kolla runt lite på datan och se om jag hittar något, och snart är mina converse beställda, men efter det så blir det att hålla perngarna hårt! Ska spara nästan allt förutom det som behöver gå till mobilräkningen och det absolut nödvändigaste. Men det ska nog gå bra ska ni se! :)

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback