hjsndlndjdnfj

Skrivet den 2010-08-01 Klockan 18:14:47 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag orkar inte blogga, jag orkar inte göra någonting.
Mina farbröder är här för att grilla med oss ikväll men det lär bara sluta på ett sätt.
PACKADE!

Väldigt kul då gamla gubbar ger mig komplimanger så fort de ser mig, och dom är ju faktiskt mina farbröder..
Nej, det blir att hålla sig inne ikväll!

Iallafall, sov ju hos Josse igår, rätt kul iallafall även fast vi gick varandra på nerverna till en början. Men vi löste det som vanligt och fick en hel del skratt så vi fick träna våra magmuskler ;D
Imorgon ska jag in till Nyköping igen, ska gå på stan med Josse, köpa nya skor och underkläder. Sen får vi se hur det blir med om Josse kommer hit efter eller om vi skiter i det. :)

Nu ska jag iallafall gå och göra något åt mitt skatbo till hår. :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback