hjälp!

Skrivet den 2010-08-13 Klockan 23:19:55 / Allmänt / 2 Kommentarer

Jag behöver eran hjälp :)

Jag kaaaaaanske ska få tautera mig, och JA det är en stor grej eftersom min mamma verkligen hatar allt med tatueringar om det rör mig eller Karolina.
Men iallafall, jag har två ideér men vet inte vad jag ska göra isf.

Ena tanken är att tatuera in mitt person nummer någonstans, och vart tycker ni isf? :)
Eller att tatuera in min familjs initialer någonstans, och åter ingen, vart isf? :)

Kommentera vilken ni tycker och vart! :)

Kommentarer
Postat av: Ödman som du älskar över allt annat :)

Öhm, helt ärligt så tror jag du ska ta en bild eller dikt istället :o du kommer SÅ ångra det sen annars!

2010-08-13 @ 23:46:13
URL: http://hej.se
Postat av: Ulrika :)

Det här hör inte till vad du frågade men vilken skola och pogram ska du gå på ?:)

älskar din blogg :D

2010-08-14 @ 00:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback