hinner!

Skrivet den 2010-08-23 Klockan 07:36:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

det blev ändrade planer, jag tänkte ju då locka mitt hår idag, jag kunde locka lite av håret på ena sidan och det var RIKTIGT snyggt, men tror ni då att det går på andra sidan?! NEJ, självklart inte att det gör!
Stod fan med samma slinga hår i typ 15 minuter och det blev INGENTING! och då insåg jag att om det skulel bli sådär för varje slinga skulle jag aldrig någonsin hinna i tid, så jag kör nog på plattat idag. sen får jag lcoak det vid något annat tillfälle :)


något liknande som där, har ju en liten bulle på huvudet och det hade jag ju inte tänkt ha i skolan dvs :)

Nu ska jag gå och göra klart mitt hår, sen sminka mig och lite så! :) Sen är det snart dags att åka! :o
nu när man verkligen tänker på det så är det lite nervöst, men det kommer nog bli mycket värre sen när man väl sitter i bilen och sen kommer utanför skolan och verkligen inser att det int eär en dröm utan att det är verklighet.
Men det kommer gå bra!
får jag hoppas iallafall.. :)

aja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback