Hemma!

Skrivet den 2010-08-05 Klockan 21:54:22 / Allmänt / 0 Kommentarer

Är hemma från Nyköping och New foundations spelning som gick otroligt bra! :)
Fick en hel del coola bilder som Emilia ska få senare. :)
Nu har jag iallafall ont i armen av någon konstig anledning.

För övrigt så ska jag leka med Josse imorgon och gå på HM för hon ville det, efter det får vi helt enkelt se vad som händer. Jag hoppas det blir lika bra väder som idag för det var skönt! :)
Nu ska jag bara lägga in bilderna från deras spelning på datan och sen lägga mig och glo på några filmer för jag orkar verkligen inte göra något annat. :)

Jag kan dock bjuda på en riktigt snygg bild på Emilia innan jag går så får ni något att dregla över ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback