Godnatt!

Skrivet den 2010-08-03 Klockan 23:28:48 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag säger godnatt nu fast jag inte ska sova på ett tag, men jag ska gå från datan nu iallafall.
Har fixar in lite mer musik på ipoden, så det finns att lyssna på ikväll. :)

Imorgon blir det upp tidigt för att duscha och tvätta håret, för sen ska jag fixa det, platta det lite snabbt och sen ska jag locka det. Great! :)
Men jag får träffa Emilia imorgon, WIIIIIIIE! :D

Förresten, mamma gick med på att jag ska få köpa ett par converse och jag har lycklig! :D
Bara jag håller dom rena ;D men det kommer jag :D

nej nu kallar sängen och tv:n eller någon film på mig.
Goodnight, puss!


Emilia sötnöt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback