Godmorgon, eller godförmiddag på er, klock...

Skrivet den 2010-08-14 Klockan 12:07:26 / Allmänt / 0 Kommentarer

bild0352 (MMS)

Godmorgon, eller godförmiddag på er, klockan har precis passerat tolv och jag gick upp för en liten stund sen. Mamma kom och väckte mig och sa att det var fint väder ute och så fort jag hörde det så hoppade jag ur sängen, slängde på mig min bikini och drog ut och hämtade en solstol. Så nu sitter jag här, ute på baksidan i den sköna sommarsolen som äntligen har hittat tillbaka till oss med musik i öronen och bara kopplar av. Hur skönt är inte det? :) planerna idag ser väl ut som jag skrivit nu. Det blir nog bara att ligga ute och sola hela dagen och ha det riktigt skönt. :) men nu ska jag återgå till att bättra på min bränna, jag tycker ni kan göra det också! :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback