god förmiddag!

Skrivet den 2010-08-06 Klockan 11:44:10 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är fredag idag och det känns absolut inte som det faktiskt. Känns som om det är början på veckan eller något.
Nu hade jag iallafall tänkt att fixa mig i ordning lite eftersom jag ska in till Nyköping och vara med Josse.
Det blir en liten runda på stan för Josse skulle kolla på något. Får se om hon hittar det hon vill ha :)

Annars så har jag varit ute i morgon-solen som faktiskt är riktigt skön så jag hoppas jag fått lite mer färg iallafall. :)
Nej nu ska jag gå och klä på mig riktiga kläder, ska borsta tänderna, fixa håret och sen dra.
ni kan nå mig på mobilen.

puss!



jag har hittat en ny kompis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback