Första skoldagen!

Skrivet den 2010-08-23 Klockan 18:28:38 / Allmänt / 0 Kommentarer

Första skoldagen är avklarad och det var inte lika hemskt som jag trodde att det skulle vara. Jag var något så in i helvete nervös imorse innan jag kom dit, men det löste sig, som jag sa att det skulle! :)
Vi är 70 elever på hela skolan, så det är rätt soft! 25 i min klass, fast en hade tydligen bytt skola och så var 4 inte där så vi var alltså 20 där idag och bara två killar. fast jag har föt mig att ena min mentor räknade upp en till kille, som inte var där. :)
Har iallafall verkligen tur att jag fick mentorerna jag fick, typ de som verkar mest normala och grymt härliga är dom båda två, så jag tror jag absolut kommer trivas! :)
Lärde känna tv nya tjejer som jag började prata med, Sofi och Jennie/jenny, vet inte hur hon stavas än, från vanghärad, otroligt skäna tjejer det där kan jag säga er!

En till grej som är ASNICE är att vi får egen data av skolan typ på tisdag elelr onsdag nästa vecka, grymt!
Och så kommer vi inte ha någon riktig lektioner på hela två veckor! Hur nice är inte det? :)
Denna vecka ser ut som så:
Tisdag: Stadsvandring ( haha! kommer gå i typ 3 timmar )
Onsdag: Filminspelning
Torsdag: Ut tiill Stendörren och grilla
Fredag: Vara tillsammans med våra mentorer/mentor och prata om veckan som varit.

Verkar det inte sjukt nice? :D
Nu ska jag dock ta något att äta, kunde inte äta imorse, mådde så illa och har inte ätit något på hela dagen förutom tuggumi, känns som att det är dags att pilla i sig något, eller vad tycker ni? :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback