Förlåt, jag har varit riktigt dålig på...

Skrivet den 2010-08-17 Klockan 02:29:11 / Allmänt / 0 Kommentarer

Förlåt, jag har varit riktigt dålig på att blogga idag även om Jag har suttit vid datan. Men jag har bara inte kunnat få mina fingrar att skriva ett inlägg så det får bli ett livet inlägg nu mitt i natten. Klockan är typ halv tre och ja vad ska man säga? Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Ingenting faktiskt, jag har bara suttit och drygat här hemma. :) haha, jag sprang ut till bilen idag i linne och trosor med leggings på ett ben för att hinna med mamma ner till stan. Som tur tror jag inte många av grannarna såg men dom som såg det tror nog att jag inte har alla hästar hemma. :) men äsch, ett gott skratt är aldrig fel tycker jag, eller vad säger ni? :) nu ska jag lägga mig i sängen och bara njuta av min alldeles egna och bästa musik på min absolut bästa ipod. :) godnatt sötbullar! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback