det får bli...

Skrivet den 2010-08-26 Klockan 06:49:50 / Allmänt / 1 Kommentarer

Det får bli ett litet snabbt inlägg eftersom jag ska hinna göra mig i ordning, packa ner lite grejer och sen dra ner till bussen som gåt 07.17.
Ska möta upp klassen på bussterminalen med Andreas och Martin och sen blir det att dra ut till Stendörren. :)
Jag tar med mig min kamera ut i fall att det skulle bli något tillfälle att fota!

Sen efter skolan så ska ju jag dra till Jamjam och prata med honom om när jag ska börja jobba, när jag ska sluta, vilken lön jag kommer få, eller ja, hur mycket jag kommer få, vad som ska göras och hur allting fungerar. Ja ni vet allt sånt man behöver veta. :)
Känns ändå rätt nervörst eftersom han bara frågade mig om jag ville jobba helt random. Iofs har jag varit där rätt mycket med Josse och vi har hälsat på varandra men inget mer och nu helt plötsligt har jag tydligen ett jobb där. Det känns skumt med samtidigt rätt bra. :)

Nej, nu måste jag kila och fixa mig.
Men hoppas att det INTE INTE INTE! kommer regna idag. Det skulle jag inte stå ut med!

puss!


dresscode

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket! =)

De leopardmönstrade skorna köpte jag på nelly.com i våras nångång :)

2010-08-30 @ 10:31:28
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback