BÄST!

Skrivet den 2010-08-26 Klockan 21:42:57 / Allmänt / 0 Kommentarer

Utflyckt till Stendörren idag och det var absolut inte så hemskt som jag trodde det skulel bli. Jag trodde det skulle vara astråkigt och att man aldrig skulle få komma därifrån, men snarare så blev det så att jag hade verkligen askul där, grymt mysigt och med en hel hel heeeel del goda och glada skratt med Jenni Sophie! :D
Vi grillade, lekte några lekar och hade det allmänt mysigt, och bussresan hem är OFÖRGLÖMLIG! :D
Jenni, jag och Sophie hade nog absolut totalt bäst på bussen hem kan jag säga er! :D
Omg, hade ju kameran med mig och som tur kom den VERKLIGEN till användning och så mycket jag skrattat idag har jag inte skrattat på jag vet inte hur länge! :)

Imorgon blir det ännu mer bilder och ännu mer skratt då jag Sophie och Jenni ska ha glasögon, mjukisar och ta massa kort. Haha, både, jag, Jenni och Sophie ska ha med sig sina kameror så det lär bli en hel del bilder imorgon med! Men kul, det vet jag att vi kommer ha redan nu! :)

Nu ska jag gå och hoppa in i duschen och fixa allt tills imorgon! :)
puss!


Jenni är sööööööt!


Sophie är snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback