attans otur!

Skrivet den 2010-08-08 Klockan 13:27:39 / Allmänt / 1 Kommentarer

Jag är hemma nu efter att ha spenderat tre dagar inne i Nyköping med Josse. Kom hem rätt tidigt idag från henne, så idag blir det nog bara att ligga och kolla på filmer.
För övrigt så har jag vääääldigt ont i magen, riktig jävla mensvärk och det är verkligen inte kul.
Ni killar kan verkligen skatta er lyckligt!

Nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen med en varm vetekudde på magen och glo sönder one tree hill för typ hundrade gången. :)

puss!


Kommentarer
Postat av: Ödman som du älskar över allt annat :)

tss, du vet fan inte hur det är att få stånd i både tid o otid ;o ni behöver iaf bara dras med det en gång i månaden ;)

2010-08-09 @ 22:20:07
URL: http://hej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback