Vill ha!

Skrivet den 2010-04-10 Klockan 23:42:54 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter och gluttar in IKEA:s hemsida och kollar lite på saker jag skulle vilja ha/behöva :)
Har hittat några gosaker som jag tänkte bjuda på :)





Dessa grejer vill jag ha, och ja, jag vill ha dom i den färgen. Jag ska nämligen göra om mitt rum i vår elelr i sommar och tapetsera om, och till dom tapeterna jag vill ha passar dessa gejer utmärkt till! :D
vet dock att det är lite olika brun färg på garderoben och byrån, men det gör väl ändå inte så mycket? :) Dom ska ändå inte stå bredvid varandra så det blir ju inte så himla fult då, eller blir det?

Men iallafall, jag vill ha en bäddsoffa också! Men det skulle jag aldrig få plats med i mirr rum om jag ska köpa dom grejerna över för mitt rum är typ minimalt. Plus att jag har en fucking jävla lampknapp som FÖRSTÖR hela mitt jävla rum så att jag inte kan möblera det som jag vill..! ;/


Nu ska jag nog leta efter någon film att kolla på på Voddler :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback