Valborg!

Skrivet den 2010-04-30 Klockan 13:16:43 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag är det fredag och det är också sista april, och vad händer då gott folk?
Jo det är ju valborg idag :)
Men det blir inget festande och supande för mig inte, Josse ska komma hit, så vi lär nog bara ta det lugnt, sen sover hon här. På lördag ska Ludvig komma hit. Kommer bli mys ser fram emot det :)
En bild på honom kommer i slutet av inlägget :)

Idag tog jag ut min komp från när jag var emd på Öppet hus i skolan. Fick sluta 10.55, men kunde börja gå från skolan 11.00 ungefär. Och då kunde jag ju inte dra hem, för min syster var SÅ desperat att ha sian piercingar, så jag fick gå hem till Jonny, kasta in det i brevinkastet, och sen fick jag GÅ hela jävla vägen hem!
Och jag bor liksom i andra sidan av Oxelösund från Jonny, så jag har gått 1 h och 15 minuter idag. Det var alltså så lång tid det tog att gå hem. Men jag gick hela aspaleden, vilket tog en himla bra tid, sen jag gick ner vid typ någon meckar verkstad som också var typ hur långt sträcka som helst. Efter det gick jag en hel lång jävla bit och sen var jag ÄNTLIGEN hemma! :D
jag trodde verkligen jag skulle dö när jag kom hem ;o

Men iallafall, nu ska jag slänga i mig lite mat, vänta på att Josse ska ringa, och städa. Sen är jag klar för kvällen! :D

jag skriver förmodligen senare eller kanske imorgon innan vi hämtar Ludvig.
Och som jag lovade, så här får ni en bild på honom. :)

Där är han, Emilia fick vara med på sniskan lite sådär gulligt :)
nej nu är jag hungrig, ( för en gångs skull! )

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback