tröööögt

Skrivet den 2010-04-27 Klockan 23:24:00 / Allmänt / 0 Kommentarer

Okej, jag erkänner att mitt bloggande idag har varit väldigt dåligt men jag har bara inte känt för att skriva något för jag har inte vetat vad jag har känt.
Men iallafall, det oförberedda nationella provet i franskan gick som jag trodde. KÄPP RÄTT ÅT HELVETE!
Asså fan vad sur jag var när jag gick ut genom dörren när vi slutade.

Det kändes så fruktansvärt jobbigt, känsdes som att jag hade svikit hela jävla världen. Min lärade förväntade ju sig att jag skulle skriva minst VG på provet och jag tror inte att jag klarade det.
Nej usch, så det har varit VÄLDIGT negativt idag.
MEN, även det så finns det posetiva saker idag också som:
Vädret!
Har det inte varit alldeles underbart varmt och skönt idag. Har suttit ute i tjockiströja utan att frysa, snarare svetts lite. Så skönt! Varma vindar istället för kalla. VÅREN ÄR TILLBAKA! :D
Det andra posetiva har varit att jag fick vara ut HELA bildlektioner på 1 h och 20 minuter ungefär. Skulle fota massa naturbilder med Matilda, fick en hel massa bilder som förmodligen kommer upp imorgon för nu ska jag gå och fixa mig för sängen och sova. Ska upp tidigt imorgon! :)

Nu har ni iallafall fått en liten uppdaterar om min dag.
Jag skriver mer imorgon.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback