torsdag

Skrivet den 2010-04-08 Klockan 12:58:03 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu är det såhär att jag har gått och blivit lite smått sjuk under gårkvällen och natten. Eller egentligen har jag varit sjuk sen förra gången jag var riktigt sjuk, det har aldrig riktigt släppt men nu blev det värre.
Så det blir att vara hemma idag, jag skulle egentligen ha varit med Martin idag emn eftersom denna sjukdom blev värre så går det inte för jag vill inte smitta honom :)

Iallafall, det blir att fortsätta plugga en stund idag och när jag är klar med det så har jag inga andra planer. Blir väl att sitta och kolla på disney filmer hela dagen :)

Men nu måste jag kila, för dels ska mami ha datan och jag ska plugga.
Jag skriver lite senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback