tankar

Skrivet den 2010-04-12 Klockan 22:50:01 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag satt och tänkte på hur man kan falla för en kille/tjej så fruktansvärt fort, utan att ens knappt säga något till varandra?.
Egentligen är det ju rätt märkligt ellerhur?
För om man inte sagt något till en person så vet man ju inte hur personen är?
Vad skulle hända om killen var en idiot?

Nej varför jag kom och tänka på det här är för att jag träffade Calle på det sättet. Vi sa knappt ett ord till varandra under kvällen och ändå föll jag pladask för honom.
Visst, men kan tycka att det verkar som en kärlekshistoria. Men när ni har hört resten så kan jag lova att ni skulle ändra åsikt.

Nej nu blev jag trött, ska lägga mig i sängen eftersom skolan börjar imorgon. Men jag fortsätter på detta inlägg imorgon.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback