Sthlm idag mina vänner

Skrivet den 2010-04-03 Klockan 09:36:55 / Allmänt / 0 Kommentarer

Lördagen är här, och det känns absolut inte som det, känns som om det är typ onsdag eller något liknande, så jag hoppas att detta lov kommer kännas längre än vad det är. För att vila ut mig är något jag verkligen behöver göra kan jag meddela! :)
Igår kom ju Josse runt 12 någongång, sen så gick vi in på rummet, kollade lite på tv först, sen så drog vi igång några gaaamla gaaamala CD skivor som jag fortfarande har kvar. Och vill ni veta vilka det var? Jag vet att ni vill. :)
Det blev:
Pettsson & findus
Nicke & mojje
Nicke & nilla
Hits for kids 5
Majas alfabetssånger

Jag tror jag fick med alla iallafall :)
Sen lyssnade vi på några andra också men det var inga viktiga :)
Vi hade skitroligt, satt och sjöng med och tokskrattade, så jag hade det väldigt trevligt. :)

Lite senare kom syrran och Jonny hem hit, Jonny hade fyllt 25 i torsdags så vi grattade honom lite, och så åt vi på kvällen och hade det rätt trevigt. Efter maten givk jag och Josse in och satte på musiken igen ( samma skivor ) och dunkade till det!
Vid kl 20.00 tänkte vi kolla på så ska det låta för Josse ville kolla på det men så blev det inte för det var inga roliga med igår, så då blev det att kolla på talang 2010 istället då det fanns vääääldigt många otippade personer som uppträdde och väldigt många som var helt fantastiska. :)
Sen fanns det ju såklart bottennapp, men så är det ju i alla såna program :)

Men iallafall, Josse drog hem typ 22.10 typ, och sen somnade jag rätt fort därefter för jag var sååå trött :)
Men nu ska jag iallafall gå och käka frukost och sen drar jag till sthlm. :)
Jag nås på mobilen så det är bara att messa på :D

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback