Solen skiner!

Skrivet den 2010-04-25 Klockan 11:23:52 / Allmänt / 0 Kommentarer

Solen har äntligen kommit fram ordentligt och då ska jag passa på att gå ut på baksidan och sola lite :)
Det blåser inte så jättemycket där ute så jag hoppas det kommer bli skönt! :D
Och nästa vecka så blir det förmodligen piercing i naveln för min del och jag är ÖVERLYCKLIG! :D

Förresten så bet jag av SAMMA jävla fäste på tandställningen igår som jag gjort alla andra gånger men jag ska ändå till tandregleringen imorgon 08.20 så jag kände att det inte var någon idé att ringa.

Jaste, jag kanske åker in till Nyköping idag med Mami för att kolla på ny bikini. Jag har väldigt många hemma men dom är antingen för stora eller för små. Och jag har ju spanat in en som jag vill ha. Så vi får se om vi åker in eller inte. Men jag skulel verkligen behöva göra det med tanke på att vi har bad på måndag på idrotten. :)

Nej nu ska jag inte söla mer, nu blir det ut i solen! :D
Jag skriver senare!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback