Snodde testet från Susanne!

Skrivet den 2010-04-22 Klockan 19:01:32 / Allmänt / 2 Kommentarer

JAG ÄR:
Blyg: beror på
Smart: alltid!
Långsam: vissa tillfällen kanske?
Tålmodig: bäst tålamod i familjen *
Stressad: garnanterat!
Öppen: beror på vilka människor
Ärlig: alltid det bästa!
Positiv: garanterat inte så värst
Rolig: HA-HA! nej..
Ansvarsfull: jodå
Söt: inte alls!

JAG HAR:
Svikit en kompis: ja
Förlorat en bästa vän: tyvärr, ja
Sagt att jag älskar en kompis: helt klart
Sovit med en killkompis: ja
Sovit med en tjejkompis: nej absolut inte! :o hur kan du tro något sånt? :o
Pussat en av samma kön: ja
Slagit en kompis: räknas som låtsas slagit?
En kompis som vet allt: ingen som vet precos allt men nästan ja
Berättat hemligheter: ja
Blivit sårad: too many times..
Haft stadigt förhållande: pass
Krossat någons hjärta: ja :(
Gett någon ditt hjärta: ja
Sagt att jag älskar någon och menat det: alltid!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nej, ljuger inte om sånt
Varit otrogen: nej!
Opererat mig: lätt
Cyklat omkull: vem har inte? ;o
Sjungit i duschen: varje gång
Hoppat bungyjump: nej men vill göra
Sett någon dö: halft..
Varit på begravning: nej, men snart.. :(
Sagt att jag hatar någon: ja

FAVORIT:
Låt just nu: erik grönwall - crash and burn
Pryl: mobilen!
Film: nada idea!
Bok: ett tag sen jag läste någon bra bok..
Lärare i skolan: oj, typ.. Kari, ( no/matte lärare )
Plats: hos den man älskar!
Frukt: annanas
Dricka: färsk pressad äppeljuice 
Ha på mig: just nu, mina chinos
Snacks: erhm, tuggumi? :)

LIVET:
Svart eller vitt: grått?
Skriva eller tala: tala
Öl eller cider: båda
Nagelbitare: om jag är nervös ja.. men ska sluta!
Mobil eller ipod: mobil
Lösgodis eller choklad: egentligen inget
Frukt eller grönsaker: beror på, så jag säger båda!
Film eller serie: film
Festa eller softa: båda
Sommar eller vinter: S O M M A R!
Fredag eller lördag: FREDAG!
Ljus eller lampa: ljus, så mysigt!
Kärlek eller vänskap?: Kärlek är vänskap, och vänskap är kärlek. Mer behöver jag inte säga




Kommentarer
Postat av: susanne :D

mihihihi :D <3

2010-04-22 @ 21:35:51
URL: http://suunnis.blogg.se/
Postat av: susanne

svar: han tackar skulle jag tro! :D <3

2010-04-23 @ 20:05:41
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback