snaaaaaaark!

Skrivet den 2010-04-11 Klockan 11:45:03 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu är det såhär att jag är VÄÄÄÄÄLDIGT trött kära läsare!
Jag har knappt sovit något inatt och jag vaknade vid 7 imorse riktigt ordentligt och kunde inte sova på hela morgonen typ, väääääääldigt jobbigt må jag säga, mycket jobbigt. :(

Och idag blir det ingen dag som jag kan vila ut på, nej för vet ni vad mamma har gjort? Hon har tvingat mig att gå till mormor och morfar. Visst det är mysigt att umgås med dom, men när man verkligen vill kunna ta det lugnt och bara känna att dagen flyter iväg, då har man blivit bortlovad.. Känns inte som det ligger högt på min prioriteringslista just nu.
Men eftersom jag inte får vila idag så är det tur att jag är ledig på måndag, så då får det bli min dag då jag vilar. (:

Men nu ska jag gå och käka frukost för snart kommer mamma hem och då ska hon skjutsa mig till mormor och morfar, ska också hinna byta om så jag får skynda mig!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback