Rubrik *

Skrivet den 2010-04-25 Klockan 15:53:57 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kom inte på någon bra rubrik så det fick bli min nödrubrik ;)

Iallafall, har nyss käkat lite, och nu sitter jag fortfarande med musiken dunkandes i mina öron. :)
Mathilda ringde nyss och hon kommer hit om en stund för att vi ska fixa med musikarbetet.
Sen måste vi bara höra med Amanda för hon måste också vara med på det även om hon vill eller inte.

nu ska jag iallafall byta lite kläder, kan inte se ut såhär när iallafall Mathilda kommer. :)
det får bli att slänga på sig mina chinos och någon annan tröja :)

Ikväll blir det något skolarbete och ta en promenad som vanligt. Får se om jag drar med någon ut, Marcus kanske, om han orkar dvs. :)

Nej nu ska jag kila, jag uppdaterar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback